Sneak Peek of My Life #15

Er is alweer een maand voorbij, en hoewel ik deze maand niet veel tijd had voor bloggen, heb ik wel leuke dingen gedaan. Naast het leren voor mijn proefwerkweek, ben ik ook eind mei met school naar Amersfoort en het Mediapark geweest, heb ik de avondvierdaagse gelopen, was er een bloggers hightea bij Romy, en nog veel meer.

Links: in Amersfoort winkelen met school! Mooie stad, ook al zijn we er maar twee uurtjes geweest. Rechts: vervolgens door naar het Mediapark! Je moest in een groepje zelf een soap met een spannende cliffhanger maken, met personages uit GTST. Als je klaar was, moest je het filmpje zelf ook bewerken. Superleuk om te doen!

Links: outfit Rechts: nieuwe Vogue shirt die bij het Vogue tijdschrift zat! Nog steeds hartstikke blij mee. 

Links: het werd juni! En nu is het al bijna juli... rechts: Frozen Yoghurt in Leer (Emspark)! 


Links: nieuw mint strikje in van de New Yorker, superblij mee! Dat maakt zo'n vlecht gelijk veel leuker. Rechts: lekker weer, de zon scheen volop! 

Links: shoplog Rechts: weer avondvierdaagse lopen! Dit jaar met zes vriendinnen, super gezellig. Ik kreeg reactie's dat de avondvierdaagse voor velen alleen voor de basisschool is, maar hier doet iedereen er aan mee. Jong, oud, het maakt allemaal niet uit! Op de laatste dag (vrijdag) had een vriendin hawaïslingers mee genomen, dus toen zagen we er ook lekker vrolijk uit, haha!

Links: bijna vakantie! En nu heb ik al vakantie, heerlijk. Rechts: een foto van de high tea

Links: neon nagels! Ik kan er geen genoeg van krijgen. Rechts: lieve bloggers <3 

Links: het was heel warm die dag, dus ik ging die dag voor shorts! Rechts: zelfgemaakte caramel frappucino (van Starbucks) met een recept van Teske! Het was heerlijk. 

Links: ik ging even de stad in met mijn moeder, een dit waren mijn aankoopjes. Ik vertel niet te veel, want er komt ook nog een shoplog van met betere foto's! Rechts: lekker ontbijtje op zondag. 

Links: banaan-ei pannenkoekjes met aardbei, jum! Ik gebruikte het 'speciale' recept van Soesja. Rechts: nog een foto van de high tea meeting

Links: outfit met nieuwe blazer Rechts: BBQ-en met klas, was supergezellig!

Heb jij de laatste tijd nog wat leuks gedaan?