5 x outfits voor de zomer!

Omdat het de laatste dagen zo'n heerlijk weer is, kunnen we onze zomerkleding weer uit de kast halen of nieuwe items shoppen voor de zomer. Onder shorts, jurkjes en rokjes hoeft geen panty meer en zo kunnen we onze benen eindelijk wat bij bruinen. Ik maakte vijf outfits op Polyvore die heel geschikt zijn voor dit weer, of als je op vakantie bent. 

High-low skirt Moddeals Crop top River Island Sandaaltjes Pret a Beaute Oorbellen Hugssy Ketting Jeweliq 

Deze eerste outfit vind ik heel erg leuk. Ik hou van high-low skirts en deze kleur vind ik ook nog eens helemaal geweldig. Gecombineerd met een simpele crop top met streepjes (wat je ook iedere zomer weer ziet), simpele sandaaltjes, en mooie sieraden (ik ben vooral fan van de statement ketting met bloemen en wéér die geweldige kleur).

Jurkje Zara Gilet Delias Ketting Amazon Riempje Dorothy Perkins Tas Dooney Sandaaltjes Target  

Ook deze outfit vind ik heel erg leuk. Het jurkje en de gilet alleen vond ik wat saai (wel heel erg cute), en daarom heb ik er kobaltblauwe details bij gedaan, wat ik echt een geweldige kleur vind bij wit en spijkerstof. Ik heb er bruine sandaaltjes bij gedaan en om ervoor te zorgen dat die kleur nog een keer voorbijkomt in de outfit, heb ik ook een bruin riempje toegevoegd voor om de taille. 

Top Topshop Short Nelly.com Gilet La Garconne Tas La Garconne Zonnebril River Island Nagellak Essie Converse All Stars Asos 

In een artikel over zomer outfits kan een outfit met een short natuurlijk niet ontbreken. De witte top van kant maakt de outfit schattig, maar de short en de spijker gilet maken het gelijk weer een stuk stoerder. Laatst schreef ik al over de black and white trend en ook deze zie je in deze outfit terugkomen. Omdat veel mensen (waaronder ook ik) het saai vinden om in de zomer alleen wit en zwart te dragen, heb ik lila details erbij toegevoegd, deze kleur vind ik heel erg leuk staan bij wit/zwart. Ten slotte simpele All Stars en een mirror sunglasses, deze vind ik zo tof! 

Witte top Zara Short Boohoo Sandaaltjes Calypso Armbandje Liberty Ketting Guess

Deze outfit vind ik heel hipster achtig, en ook perfect voor een festival. Je zou dan alleen nog de sandaaltjes moeten omwisselen voor dichte schoenen. De laatste tijd zie je deze shortjes heel veel, ze zijn wat wijder en vaak staat er een drukke, vrolijke print op. Deze met een aztec print en heel veel kleuren vind ik dan ook perfect voor de zomer. Ik heb de short gecombineerd met een simpele witte top, omdat ik de short zelf al druk genoeg vond. Om het af te maken dus nog die bruine schoentjes- en ketting, en een mooie minty armband. 

Zwarte top H&M Ketting Amazon Skater skirt + riem New Look Spijkerjas Nelly.com Sandaaltjes Charlotte Russe Nagellak OPI Strik Etsy 

En dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste outfit. Deze is geschikt voor overdag, maar ook voor 's avonds. Overdag kun je gewoon de zwarte top en de skater skirt dragen en als het 's avonds wat kouder wordt, doe je de spijkerjas erover. Hoewel deze outfir wat donkerder is door de zwarte top (die je eventueel wel kunt vervangen door een andere kleur), vind ik 'm ook erg leuk. De bruine kleur van het riempje komt ook weer terug in de kleur van de sandaaltjes, wat ik ook een erg tof detail vind. 

Mijn favoriete outfits zijn 1 &4. welke outfit vind jij het mooist?