Hello Berlijn, bye Nederland!

Even deze korte update om te zeggen dat ik vandaag op vakantie ga, naar Duitsland! De eerste week staan we vlak bij de Oostzee en dan is het ook heel warm, dus dat wordt vooral veel zwemmen en luieren bij het strand. De tweede week gaan we naar Berlijn, waar ik vooral heel veel zin in heb. Daar gaan we veel dingen bezoeken, maar natuurlijk ook shoppen (ik kwam er ook achter dat er een Forever21 in Berlijn zit, aah!) en genieten van het weer.

Ik ben afgelopen week tussen het genieten van het lekkere weer door druk bezig geweest met artikels schrijven en als ik weg ben komen er om de dag artikels online. Ik heb geen idee of ik daar WiFi heb, maar vast wel ergens daar (zoals bij de MacDonalds), dus daarvoor kun je mijn Twitter (@MyrtheHoekstra) en Instagram (@xMyrtheHoekstra) in de gaten houden. Tot over twee weekjes!

Ga jij dit jaar op vakantie? Zo ja, waarheen? (of ben je misschien al terug?)