Summer


Ah, het is zo lekker weer de laatste tijd! Eindelijk. Dat is ook de reden waarom er gisteren en eergisteren geen artikel online stond, waarschijnlijk gaat dit de komende tijd nog wel vaker gebeuren, ook omdat ik moet voorschrijven voordat ik op vakantie ga voor twee weken. Ik maakte deze foto's laatst toen de zon heerlijk scheen, het valt me op dat de foto's dan nog veel mooier zijn (met de zon!). Zondag hebben weer gevaren (wat echt heerlijk is met dit weer), en de rest van de dagen heb ik op het strand gelegen en thuis buiten gezeten met een leuk boek/tijdschrift (Blogazine!!). Ook heb ik gister al de meeste schoolspullen gekocht bij de Hema, hier heb ik ook al foto's van gemaakt dus hier komt binnenkort ook een artikel over. Vandaag ga ik met vriendinnen naar het strand, dat ligt hier ongeveer 1 km vandaan dus daar heb ik wel geluk mee. Zoals je kunt lezen geniet ik heel erg van mijn vakantie, heerlijk! Voor de gene die nog geen vakantie hebben, zet 'm nog even op! Genieten jullie ook zo van het warme weer? En hebben jullie nog requests voor artikels? Laat maar weten in de comments!