6 random outfits #3

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een paar random outfits van mij aan jullie liet zien, dus vandaag doe ik er weer eentje. Dit keer zijn het wat minder dan de vorige keren, dit komt omdat ik in de vakantie niet hele bijzondere outfits draag (die vaak ook nog eens op elkaar lijken), dus dit leek me niet heel boeiend voor jullie. En daarnaast ben ik natuurlijk ook twee weken op vakantie geweest, en daar heb ik ook geen foto van outfits gemaakt, helaas. Toch heb ik zes leuke outfits om te laten zien, dus laten we maar beginnen!

Outfit 1: deze foto maakte ik voor ROOM for Thought, maar dat maakt niet uit - het is een outfit! Hier droeg ik mijn net nieuwe crop top en skater skirt van de New Look. Deze outfit zit echt heerlijk en heb ik daarom de afgelopen tijd best veel gedragen. Een skater skirt zit heel luchtig (veel lekkerder als shorts) en is daarom perfect voor als het warm weer is. Omdat die zo highwaisted is combineer ik 'm graag met deze crop top. Ik weet niet meer precies wat voor schoenen ik hieronder droeg, maar het zullen ongetwijfeld mijn H&M slippers zijn of sandaaltjes van de New Yorker.

Outfit 2: deze outfit zagen jullie ook al in een outfit artikel en ook plaatste ik 'm op Instagram. Grote kans dus dat jullie deze al hebben gezien, maar ik vind 'm zó leuk! Het is er nu wat te warm voor en dat blijft ook nog wel een tijdje zo, maar als het weer wat kouder wordt, vind ik het niet erg om deze outfit weer aan te trekken. Alle kleding komt van de H&M, de ketting van Sieradenkistje en de laarzen van Ziengs.

Outfit 3: dit is een outfit die ik deze vakantie veel gedragen heb (maar dan vaak zonder de gilet). Simpele zwarte top/hemdje (deze komt van de H&M), mijn high-low rok van de New Yorker en simpele slippers/sandaaltjes eronder, die van mij komen van de H&M. Ook mijn denim gilet komt van de H&M. Deze vind ik net wat te lang voor op deze rok, maar als het wat kouder is die heel fijn.

Outfit 4: deze outfit heb ik ook al en paar keer gedragen in de vakantie en vind ik ook erg leuk. Ik vind mijn bordeauxrode short en mijn zwart met witte streepjes top alleen wat saai, dus hier draag ik mijn denim gilet over. Deze hele outfit komt van de H&M, inclusief de slippers.

Outfit 5: deze twee foto's komen ook van ROOM for thought. Links zie je een outfit die je misschien wel bekend voor komt, hij lijkt namelijk wel erg veel op de outfit die laatst online kwam (klik hier om die te zien), alleen droeg ik er daar ook nog een denim gilet van mijn zusje overheen. Mijn top komt van de H&M, rok van de New Look, ketting van de Primark en mijn mint sandaaltjes die ik er onder droeg zijn ook van de Primark.

Outfit 6: dit is een outfit met kledingitems die ik op vakantie kocht. De top is een crop top, en aan de achterkant zie je je rug een klein beetje doordat er gaten in zitten (dat hoort zo). Ik vind het een hele leuke top! Eronder draag ik een highwaisted shortje die ik ook nog maar net heb, op de voorkant zitten allerlei steentjes en pailletten, wat ik er erg mooi aan vind. Beide kledingstukken komen van de Primark. Eronder droeg ik mijn slippers van de H&M (again), ze lopen gewoon heerlijk en passen overal wel bij. Oh en excuses voor het rare gezicht wat ik hier trek, tja dat heb je met ROOM for thought (als je op de naam klikt kom je erachter wat voor app het is) hè..

Welke outfit vind jij het leukst?