Filmpje: Back to School outfits 2013! (met tweelingzus)



Jaja, school komt er weer aan! Hoewel ik het nog niet wil geloven, zit het er toch echt aan te komen. Ik moet over twee weken weer naar school, maar sommige moeten volgende week al beginnen. Samen met mijn tweelingzusje Merel (die jullie misschien al kenden van de twin tag) hebben we een back to school filmpje voor jullie opgenomen. We laten vijf outfits zien, voor iedere dag van de eerste schoolweek. Zo hebben we een outfit voor maandag, dinsdag, woensdag, donderdag én vrijdag. We hebben er heel veel tijd in gestoken, dus we hopen dat jullie 'm leuk vinden! Veel plezier met kijken en vergeet de video niet in HD te bekijken.


Vergeet ook niet om je te abonneren op mijn Youtube kanaal, zo blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste video's en het is gratis! Mijn favoriete outfit is die van dinsdag, welke outfit vinden jullie het leukst? En wanneer moeten jullie weer naar school/werk?