In de paskamer #1

Yay, een nieuwe rubriek! Altijd als ik iets aan het passen ben in een kledingwinkel, maak ik foto's van hoe de items mij staan. Om later aan mijn moeder te laten zien (haha handig), of gewoon voor mezelf, als ik nog over het item twijfel. Ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om deze foto's niet voor mezelf te houden, maar ook aan jullie te laten zien! Hopelijk vinden jullie het leuk om te zien, laat maar weten in de comments. Let's go!

Ananas short New Yorker (€9,95) - het shortje met de ananassen erop kennen de meesten van jullie wel denk ik. Op vakantie zag ik 'm ook liggen en ik besloot 'm te gaan passen, omdat ik 'm zo cute vond. Maar nee, ik vond ;m niet zo heel mooi bij mezelf staan. Ik vond 'm wel lekker zitten omdat ie' highwaisted is, maar verder was het niet zo mijn ding, dus deze heb ik niet gekocht.

In Berlijn gingen we ook naar de Primark en die kan ik niet verlaten zonder iets te passen. De rij voor de paskamers was daar een stuk minder lang, je hoefde maar een kwartiertje te wachten en dan kon je al passen. Ik zat helaas wel in een pashokje waar het licht het niet goed deed, daarom deze 'slechte' foto's. Hier draag ik een blauw/paarse crop top (€1!!) een een spijkershort met steentjes op de voorkant (€15), ik kocht ze allebei.

Maxi rok (€??) - ik paste ook deze maxi rok. Ik vind een maxi rok of jurk met een printje het leukst, dus wilde ik deze wel heel graag passen. Je ziet het niet goed op de foto, maar deze bleek echt veel te lang te zijn. En dan is een maxi rok al lang, maar deze sleepte zowat op de grond, dus dat werd 'm ook niet.

Skater skirt (€7?) - deze grijs/blauwe skater skirt paste ik ook bij de Primark. Ik vond 'm heel erg leuk, maar ik besloot toch om 'm niet mee te nemen. Dit omdat ik al een skater skirt heb (een zwarte) en ik dat voor nu wel eventjes genoeg vond. Ik vond de kleur wel heel gaaf. De rok koste iets van €6/€7 (ik weet het niet precies).

Zwarte crop top (€6) - een hele simpele crop top, maar ook deze zette ik op de foto. Dit is de crop top met op de rug 'open' details, ik vind 'm zo gaaf! Deze kocht ik ook. En het shortje wat ik eronder draag zagen jullie al in de eerste collage.

Galaxy high-low rok Forever21 (€12,75) - dan nu door naar de Forever21. Daar paste ik alleen deze high-low rok met galaxy print, en ik heb nu zoveel spijt dat ik deze niet heb gekocht want ik vind 'm zo leuk!

Dan als laatste deze hele outfit van de H&M. Ik ging laatst met een vriendin de stad in, en het leek ons leuk om een hele outfit bij elkaar te zoeken en die dan te passen, dus dat deden we! Dit was mijn outfit en ik vind 'm echt heel erg leuk, ik zou alle items wel willen hebben. De streepjesblouse koste €14,95, de spijkerbroek €29,95, de jas €39,95 en de loafers weet ik niet meer, maar ik denk dat die €19,95 waren. Vooral de streepjesblouse en de jas wil ik heel erg graag, maar ik moet eerst gaan sparen.

Welk item vinden jullie het leukst? En: zouden jullie deze rubriek vaker willen zien?