Sneak Peek of My Life #17

Er zijn inmiddels al weer drie weken voorbij, dus het werd weer tijd voor een nieuwe Sneak Peek of My Life, dit keer alweer nummertje 17. Ook deze drie weken had ik nog vakantie, nu dit artikel online staat heb ik nog maar een week.. Ja, volgende week maandag moet ik mijn boeken alweer ophalen en daarna beginnen de normale lessen alweer, bah. Afgelopen drie weken ging ik op vakantie voor twee week, en in de laatste week heb ik vooral veel gerelaxt, afgesproken met vriendinnen, hardgelopen (jaja!) en Glee gekeken. Kijk maar mee naar de foto's!

Links: vlak voordat we op vakantie gingen, ik had er zoveel zin in! Rechts: dit was in Duitsland, in Schwerin om precies te zijn. Het was die dag heel warm en daarom zaten we hier even uit te rusten, toen we er ineens achter kwamen dat er WiFi was. Daarom plaatste ik er gelijk een foto van op Insta, haha.

 Links: hoewel het in Nederland heel erg onweerde (code oranje!) was het bij ons 31 graden. En dan waren wij nog op de enige plek in Duitsland waar het wat minder warm was.. Rechts: collage van de eerste week vakantie! 

Links: voor het eerst Starbucks frappucino uitproberen op vakantie! Je kunt 'm hier in Nederland ook gewoon kopen bij de Albert Heijn, misschien ook wel bij meer supermarkten maar dat weet ik niet zeker. Rechts: nieuwe bikini van de New Yorker! Ik vind 'm zó leuk. 

Links: gelijk toen we weer terug op de camping waren, heb ik mijn nagels met mijn P2 Sand Style lakje gelat en ik vond het zo mooi! Hier hebben jullie al een review van kunnen lezen. Rechts: op de terugweg naar huis met mijn broertje! 

Links: de Brandenburger Tor in Berlijn! Rechts: aan het passen in de H&M, ik vind alles van deze outfit zó leuk. Toch heb ik niets gekocht, want ik ben blut van de vakantie, haha. 

Links: ik had weer eens zin om banaan-ei pannenkoekjes te maken/eten, so I did! Ik gebruik trouwens niet het 'originele' recept met alleen banaan en ei, maar eentje van Soesja (dit is de link van het recept) waar ook nog zelfrijzend bakmeel en melk bij moet. Deze zijn naar mijn mening echt perfect en super lekker! Rechts: zoals je hierboven al kon lezen, doe ik de laatste tijd ook aan hardlopen. Dit omdat ik eindelijk eens een goed cijfer voor de parkloop of de piepjestest wil halen, en natuurlijk ook voor mezelf om een betere conditie te krijgen. Daarom loop ik nu drie keer in de week hard, en dan kun je in 10 weken (als het goed is) 5 km lopen in 30 minuten. Als ik terug kom van hardlopen, vind ik het heerlijk om een smoothie te maken (wat ik de laatste tijd sowieso al deed). Hier zie je een groene smoothie. Als jullie een speciaal artikel willen zien over het hardlopen, laat maar weten!

Links: de 10 back to school outfits stond online! Rechts: nog 100 dagen wachten tot het tweede deel van The Hunger Games, Catching Fire in de bios is. Can't wait!! 

Hebben jullie de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?