July Favourites

Hello Augustus! Het is vandaag alweer 1 augustus dus dat betekend een nieuwe favorieten van de maand, namelijk die van juli. Deze maand scheen de zon heel veel, daarom zitten er veel zomerse producten bij deze maand. Kijk maar mee...

Ik begin bij mijn matte bronzer van de Hema in 01 Terra Bronzing Powder, die in de Jip & Janneke collectie zat. Dit is echt de perfecte matte bronzer, dus met warme dagen als ik wel wat make-up op wil, draag ik deze graag. Daarnaast zie je een blush van Essence in 01 It's Popul-art, deze zat in de LE Vintage District die al niet meer te koop is. Dit is een combinatie van een peachy/koraal kleur met een donkerroze kleur (van het patroontje). Op het patroontje zaten eerst ook nog prachtige glitters (klik hier om te zien hoe de blush er eerst uit zag), maar dit was helaas overspray. Toch vind ik 'm heel erg mooi en draag ik 'm ook graag als het warm weer is.

De Kruidvat nagellak remover zagen jullie ook al in mijn shoplog van Groningen. Zo'n nagellak remover in een potje kennen jullie vast allemaal wel. In het potje zit een grote spons waar je je vinger in kunt steken waardoor je nagellak eraf wordt gehaald, super handig! Al meerdere merken hebben zo'n nagellak remover potje uitgebracht, maar dit is de goedkoopste die ik tot nu toe heb gezien. Ik vind 'm heel erg fijn werken, in no time is mijn nagellak eraf.

Dan het Carice Absolute Nude Eyeshadow Palette. Ik vind de kleuren van dit pallet zo mooi en ze zijn ook er goed gepigmenteerd (zeker voor de prijs van €4,99). Alle kleuren die ik nodig heb zitten er in, dus dit pallet kan ik overal naartoe nemen, ik hoef geen losse oogschaduws meer te gebruiken. De eerste kleur in het pallet is ook heel erg mooi als highlighter, waar ik 'm ook heel vaak voor gebruik. Dan komen we bij mijn aftersun van No-ad, deze heb ik inmiddels al best lang (hij is ook bijna op) en ik vind 'm heel erg fijn. Altijd als ik in de zon heb gezeten of ben geweest smeer ik deze after sun op mijn huid en dat voelt altijd zo heerlijk verkoelend aan. Het enige minpuntje wat ik ik erover heb, is de geur, dat is namelijk een kokos geur. Je moet er wel of niet van houden en dat doe ik niet, ook al vind ik dat de geur nog best meevalt bij deze after sun.

Dit lakje van Gosh in 011 Electric Pink is perfect roze, ik vind het zo'n schattige kleur! Ik draag 'm dan ook graag met dit weer. Ten slotte mijn Balmi lipbalm met aardbei geur. Deze ruikt lekker, is heel fijn, en ook zit er SPF 15 in, waardoor ie perfect is voor de zomer.

Wat zijn jouw favorieten van juli?