Outfit: summer time

Zou dit de laatste outfit zijn waarin de zon scheen terwijl ik de foto's maakte? Hopelijk niet. Toch moeten we er langzaamaan aan geloven: de zomer is bijna voorbij. Ik vind dit heel erg jammer, want van mij mag het het hele jaar wel zomer zijn. Hoewel ik in de winter met outfit foto's binnen vijf minuten weer binnen ben door de kou, ga ik in de zomer nog tien minuten door met foto's maken omdat het zo heerlijk weer is. Deze outfit zou ik niet snel dragen naar school, maar ik wilde 'm toch online zetten omdat ik de crop top/short zo leuk vind. Eerder combineerde ik deze crop top alleen met mijn zwarte skater skirt, tot ik op deze combinatie kwam. Ik had het mooier gevonden als mijn short nog iets meer highwaisted was zodat je mijn buik niet zag (dat is ook de reden waarom ik het niet naar school zou dragen), maar goed, ik vind 'm voor thuis prima.

Oh en, let alsjeblieft niet op de kwaliteit van de foto hieronder. Toen we op vakantie waren, heeft iemand per ongeluk aan de instellingen geklooit en nu zijn de foto's dus veel kleiner - dus van mindere kwaliteit. Dit had ik niet door tijdens het foto's maken en daarom is het hier nog niet veranderd, excuse me!

Crop top New Look Short Primark Ketting Primark Slippers H&M Ringen Forever 21 Armbanden H&M, Primark en zelfgemaakt Nagellak P2 Sand Style Polish in 020 Lovesome 

Wat draag jij op dit moment?