New in: Essence producten

Zoals jullie misschien wel weten heeft het assortiment van Essence (en Catrice) een behoorlijke update gekregen! Er zijn een boel producten weggegaan (een tijdje geleden al) en sinds deze maand zijn er ook weer een boel producen bijgekomen. Toen ik laatst een kijkje nam in de Kruidvat, zag ik dat ze daar de meeste producten al verkochten, happy me! Ik zag nog lang niet alle producten liggen, maar ik nam wel vier producten mee waar ik erg benieuwd naar was.

 Als eerste deze Glow In The Night top coat in 18 Fly Firefly Fly. Ik vind glow in the dark/night lakjes erg leuk, maar ik heb er zelf nog nooit een gehad. Toen ik deze zag staan was ik er wel heel benieuwd naar, zou die er echt voor zorgen dat mijn nagels licht geven in het donker? Ik nam 'm mee voor €1,89.

Dan zag ik dit liggen, paper print! In het doosje zit een krantenpapier met zes leuke prints erop, deze prints kun je met de speciale lak die erbij hoort (die ik ook heb gekocht), de transfer solution, aanbrengen op je nagels. Je zou het kunnen vergelijken met newspaper nails, hiermee kun je met een krantenknipsel en 70% alcohol ook de letters van het krantenpapier op je nagels aanbrengen. Als je niet snapt wat ik bedoel, Google of zoek op Youtube naar 'newspaper nails', dan snap je me vast wel! Ik had hier nog geen review gezien en was daarom heel erg benieuwd, dat ik ze niet kon laten liggen. Het doosje met de paper prints kost €1,39 en de lak €1,89.

Ten slotte kocht ik schattige lipglossje voor maar €0,99. Normaal ben ik niet zo van de bruine lipglosses, maar deze kon ik echt niet laten liggen door de geur: apple pie! En als ik 'm op mijn lippen heb is ie gelukkig ook niet zo bruin, meer doorzichtig met wat glitters.

En dat waren mijn aankoopjes van de nieuwe Essence producten! Op mijn wishlist staat ook nog een lisptick uit de nieuwe Long Lasting Lipstick collectie, namelijk Dare To Wear. Dit was de enige kleur van de lipsticks die uitverkocht was, dus deze kon ik helaas niet meenemen, hopelijk is ie er de volgende keer wel.

Over welk product willen jullie (als eerst) een review lezen?