BACK & EEN NIEUWE LAY-OUT

Ja, jullie zien het goed: er staat weer een artikel online én er is een nieuwe lay-out! Een lay-out waar ik helemaal tevreden mee ben, geeft mij altijd motivatie om te bloggen. De vorige lay-out vond ik toch wat te druk en niet zo mijn ding, en daarom heb ik 'm weer veranderd. Hoewel je in de vorige lay-out heel veel bruin ziet, zie je nu heel veel wit. In de zomer stond ook een lay-out online met voornamelijk wit en deze heb ik toen erg lang volgehouden, omdat ie niet te druk was maar toch erg leuk (vond ik dan). Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van deze nieuwe lay-out vinden!

Als jullie nog iets zien wat niet helemaal klopt, zeg het dan even. Ik ben nu bijna klaar met het bewerken van de lay-out, maar het kan best zijn dat er een foutje in staat. Dan heb ik ook nog een vraagje onder de Intense Debate gebruikers onder jullie: hoe voeg je onder het artikel 'comments ...' toe? Dus als een artikel 20 comments heeft dan er dan onder een artikel 'Comments (20) staat. Dit stond eerder wel goed op mijn blog, maar toen ik bezig was met mijn lay-out heb ik waarschijnlijk ergens op gedrukt en is dat weggegaan. Ik zou het heel fijn vinden als iemand me hier mee kan helpen, want ik vind het heel erg vervelend als dit niet onder elk artikel staat! Ik heb zelf al wel gezocht op internet, maar ik kan het niet vinden. Ik heb ook al wel wat geprobeerd, maar dat leidde er zelfs toe dat alle comments ineens weg waren (die ik gelukkig op de een of andere manier weer terug heb kunnen krijgen!), dus dat was ook geen succes. Edit: het is me gelukt! Alleen de enige manier hoe ik dit kan veranderen is om elk artikel langs te gaan en het dan te bewerken. Dus dit doe ik niet bij alle artikels, alleen bij alle nieuwe artikels die online komen. 

Dan als laatste iets heel off-topics: hebben jullie de Glee aflevering van afgelopen donderdag al gezien? Dit was de aflevering speciaal over Cory Monteith (Finn Hudson in de serie) die afgelopen zomer is overleden *sniksnik*. Ik vond 'm echt heel erg mooi!