SNEAK PEEK OF MY LIFE #18

Het is weer tijd voor een Sneak Peek of My Life! Die is al een tijdje niet meer online gekomen, omdat ik steeds niet genoeg foto's had. Nu heb ik dat wel, maar inmiddels is het bijna twee maanden verder, haha. Er zitten daarom ook nog een paar foto's tussen die ik nog in de vakantie hebt gemaakt.

Outfit of the day - met een vriendin in de vakantie naar Amsterdam, was heel erg leuk en super gezellig! De shoplog hiervan staat al lang online. 

Foto's aan het maken en bloggen! Dit shirt heb ik gekocht bij de Primark in Almere, ik ben er nog steeds zo blij mee - smoothie time! Ik weet niet meer precies wat hier inzat, maar ik gok aardbei en banaan. 

Een outfit met blote benen, toen kon het nog! - Ombre en glitters. De glitters zijn van Essence, die zijn nu ook nog te koop!

Hardlopen! Ik gebruik de app 'Runkeeper' voor als je het afvraagt :) - nieuwe schoenen van de Primark

Hele mooie lucht buiten! Heel Instagram stond er vol mee, haha - Bezig met outfit setjes maken met mijn nieuwe H&M laarzen, dit setje vind ik zo leuk!

Outfit voor het feestje van mijn opa en oma, die 60 jaar getrouwd waren - IHBF bestond twee jaar op 17 september!

Alweer zo'n mooie lucht! Dit was op een zaterdag toen ik om half 8 op school moet zijn. Die dag waren er opnames voor de speelfilm 'Nena' op onze school en daar kon je je voor aanmelden. Dat had ik gedaan met mijn zusje en een vriendin, en ook al was het een lange dag met ook veel wachten, het was ook erg leuk om te figureren en om te zien hoe een film wordt gemaakt. Als de film in de bioscoop komt (volgens mij in het voorjaar van 2014), dan vertel ik er wel meer over, want misschien kun je mij ook wel bewonderen haha! Abbey Hoes is de hoofdrolspeelster, dus die heb ik ook gezien. Dat was erg leuk :). - Nieuwe laarzen van de H&M! 

Review van de Essence Longlasting Lipsticks stond online op IHBF - Throwback Thursday! Deze foto maakte ik twee jaar geleden toen we op vakantie in Parijs waren. Ik wil terug!

Heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?