FLASHBACK FRIDAY: PARIJS

Op Instagram zie je elke donderdag en vrijdag wel foto's verschijnen met daaronder de hashtag 'throw back thursday' of 'flashback friday'. Ik vind dit altijd zo leuk om te zien, dus zo ben ik gekomen op dit artikel, flashback friday! Aangezien het vandaag vrijdag is, leek het me leuk om vandaag geen foto op Instagram te zetten, maar er een heel artikel over te maken. Vandaag ga ik ruim een jaar in de tijd, in de zomervakantie van 2012, toen we naar Parijs gingen. Ik vond dit zó mooi, ik wil er zeker nog een keer heen.


Ik vond het heel erg leuk om naar foto's terug te kijken van Parijs, want oh het was zo mooi! Het kan zijn dat je een paar foto's herkende, deze hebben ook al eerder op mijn blog gestaan. Er zijn ook nog een aantal random foto's die ik voor de eerste keer laat zien. 

Welk land/stad staat op jouw travel wishlist nummer 1? 
Bij mij was dit sowieso Parijs, maar nu ik daar al ben geweest staat Londen op nummer 1. In april gaan we met school naar Cambridge (en waarschijnlijk ook een dag naar Londen!!) dus daar heb ik héél veel zin in!