H&M + CHOIES WISHLIST

Al eerder liet ik mijn wishlist zien voor deze herfst, maar toen ik laatst weer eens keek op de webshop van H&M zag ik toch weer een boel leuke items die ik nog niet eerder had gezien. Ook zag ik laatst een superleuke aztec waterval vest bij Janine, die ik natuurlijk ook in mijn wishlist moest zetten. Kijk maar mee!


Dat is een boel hè? Ik besef me nu dat het niet echt nodig was om bij elk kledingstuk van H&M er ook bij te zetten dat het van H&M is, want 8/9 komt er weg, haha. Het valt me op dat er veel lichte kleuren in de collage zitten. Vorig jaar hield ik juist van de donkere kleuren zoals bordeauxrood en legergroen (waar ik nog steeds van houd!), en dit jaar zitten er heel veel lichte kleuren tussen. Wat vinden jullie trouwens van deze collage? Ik vind 'm zo wel mooi, laat maar weten in de comments of ik dit vaker zou moeten doen op deze manier.

Wat staat er op dit moment bovenaan op jouw wishlist?