OUTFIT: IT'S AUTUMN

Het is een tijdje geleden dat er een outfit online stond, en hier is er dan eindelijk weer een! Deze outfit ken je misschien al wel, want 'hij' kwam ook al voor in mijn 'fall lookbook'. Ik vond 'm zo leuk dat ik er toen ook outfit foto's van heb gemaakt. De combo van de crop top en skater skirt droeg ik in de zomer best vaak, maar nu het kouder is vind ik het zo ook prima kunnen. Ik vind het voor nu nog niet te koud, en als het wat kouder is ruil ik de panty in voor een dikkere panty en doe ik er een sjaal bij om.

Crop top New look Skater Skirt + riem New Look Spijkerjas Primark Panty Primark Laarzen Primark Ring Forever 21

Wat vinden jullie van de outfit? En draag jij ook in de herfst (of zelfs de winter) nog rokken/jurken (natuurlijk wel met een panty of maillot eronder)?