MINI H&M SHOPLOG

Afgelopen zaterdag ging ik naar de stad met mijn moeder, omdat ik een nieuwe broek moest hebben. In mijn favoriete broek zat namelijk een gat dus ik moest dringend een nieuwe hebben. Naast een nieuwe spijkerbroek kocht ik ook eindelijk iets wat al heel lang op mijn wishlist stond: een biker jacket! Kijk je mee?

Jaa, een biker jacket! Ik wilde er al zolang eentje hebben en eindelijk heb ik er dan een. Ik was nog niet van plan om 'm nu te kopen maar toen ik bij de H&M kwam zag ik deze 50% korting hadden! Eerst koste dit jasje €39,95 en nu dus maar €19,97, lucky me! 

En dan kocht ik ook nog het kledingstuk waar ik voor kwam: een spijkerbroek! Na highwaisted broeken ga ik nu toch weer terug naar de wat minder lage broeken, deze bevallen me toch beter. Highwaisted broeken zitten bij mijn benen helemaal goed, maar aan de bovenkant lubbert ie heel erg uit waardoor het totaal niet lekker (en mooi) zit. Deze van H&M zit helemaal prima dus deze ga ik vast heel veel dragen! Het is een lichte broek maar de broek heeft wel donkere details, wat ik zelf een erg leuk effect vind. De broek kost €29,95. 

Wat vind jij van mijn aankoopjes?