4 CHRISTMAS NAIL-ARTS

Herinneren jullie je nog het artikel vorig jaar over Halloween nail-arts? Toen maakten Rianne en ik vier nail-arts voor Halloween en zo deden we dat dit jaar weer, maar dan met Kerst. Dit is wat last-minute, maar ik hoop dat jullie van deze nail-arts toch nog inspiratie kunnen opdoen! Kijk je mee naar de nail-arts die we maakten?

We hebben onze nail-arts deels zelf bedacht, maar ook deels geïnspireerd op foto's van Weheartit. Dit is de eerste nail-art die ik maakte, met sneeuw en een sneeuwpop! Ik gebruikte hiervoor als achtergrond een zilveren lakje met glitters (Maybelline Color Show Brocades 219 Foil Flash). 

Het maken van de sneeuwpop was nog even prutsen, maar ik vind dat ie aardig is gelukt, hij lijkt in ieder geval wel een beetje op een sneeuwpop, toch? Kijk maar niet naar de hoed, als je al dacht dat het een hoed was... Op de rest van mijn nagels heb ik met een witte striper sneeuw gemaakt en de witte stipjes die sneeuwvlokjes voorstellen heb ik gemaakt met een dottingtool. 

En dit is het resultaat! Ik heb nog wat nagelstickers (van de DA) aangebracht, die kerstman op mijn pink heb ik dus niet zelfgemaakt, haha. Ten slotte heb ik nog wat topcoat aangebracht, zodat de nail-art langer op mijn nagels blijft. 

Dit is de eerste nail-art die Rianne maakte, hierboven zie je de basiskleuren. Voor het cadeautje gebruikte ze een dieprode (nog net geen bordeauxrode) kleur, voor de kerstboom een witte kleur als achtergrond, voor de kerstman een roze (van het gezicht) en ten slotte een zilveren glitter lak voor het koekje. 

Dat staat toch superleuk? De duim moet een candy cane voorstellen, gemaakt met een witte striper. Op de wijsvinger zie je een cadeautje die Rianne heeft gemaakt met een dun kwastje en een zilveren nagellak. De kerstboom is gemaakt door allemaal stippen in verschillende kleuren door middel van een dotting tool. De kerstman is gemaakt door middel van een striper en een dottingtool en het koekje wat je op Rianne's pink ziet is een nagelsticker. 
Voor mijn tweede nail-art maakte ik een kerstboom op mijn ringvinger, op mijn wijsvinger streepjes (die aardig mislukt zijn, I know) en de rest heb ik opgevuld met leuke nagelstickers. 

Voor mijn middelvinger (met de sneeuwpop nagelsticker) gebruikte ik deze gouden lak van Maybelline Color Show Brocades, in 220 Knitted Gold. Dit is niet alleen een gouden lak, er zitten ook hele mooie rosé gouden glitters in. De kerstboom maakte ik op dezelfde manier als Rianne, met een dottingtool en verschillende kerstkleuren. Op mijn pink gebruikte ik weer die koekjes nagelsticker, die vier armen heeft haha! 

Voor de vierde nail-art van Rianne heeft ze een blauwe lak van Essence als basiskleur gebruikt, daar heeft ze met een sponsje en glitterlak wat glitters over gedaan. Met een witte striper heeft ze op de ringvinger een sneeuwvlok gemaakt. Dit is niet heel moeilijk, je maakt een ster en vervolgens zet je er nog een paar streepjes om, zodat het wat meer de vorm van een sneeuwvlok krijgt. De kleine sneeuwvlokjes die je op de rest van de nagels ziet, zijn nagelstickers. Zo handig, die nagelstickers! 

En dat waren alle nail-arts voor Kerst alweer! Ik hoop dat jullie er inspiratie van hebben opgedaan om last minute nog een mooie nail-art voor Kerst te maken, die toch niet al te moeilijk, is. Ik wens jullie alvast een vrolijk Kerstfeest! <3 

Welke nail-art vind jij het mooist en doe jij je nagels ook speciaal voor Kerst?