SINTERKLAAS PRESENTS

Mijn plan om meer te gaan bloggen, viel helaas in het water... Afgelopen week heb ik het weer heel druk gehad met school, maar goed nieuws: ik heb kerstvakantie! EINDELIJK. En dat betekent weer tijd voor bloggen, yes! Dat is ook iets wat ik zeker veel ga doen deze vakantie, naast de feestdagen.
Het is alweer een tijdje geleden, maar ook ik heb Sinterklaas gevierd! We vierden het met de familie begin december en aangezien ik hele leuke cadeautjes heb gekregen wil ik ze natuurlijk ook aan jullie laten zien. Later deze vakantie ga ik ook nog sinterkerst vieren met vriendinnen, misschien dat daar ook nog een speciaal artikel over komt met mijn gekregen cadeautjes, maar dat weet ik nog niet zeker. Kijk je mee naar mijn gekregen cadeautjes?


Alle cadeautjes bij elkaar. Onze familie koopt wat voor elkaar voor rond de €15, maar de kinderen kregen meestal wel wat meer. In mijn 'Sinterklaas wishlist' artikel van laatst konden jullie al lezen wat ik allemaal op mijn wishlist had staan.

Een chocoladeletter kan natúúrlijk niet ontbreken bij Sinterklaas. Daarnaast kreeg ik ook een doos mini chocolaatjes in de vorm van meisjes spullen, bijvoorbeeld make-up, een kam, spiegel enzovoort. Echt heel erg leuk! Eigenlijk te jammer om op te eten. Daarnaast kreeg ik ook nog deze warme sokken, in onze familie krijgt iedereen altijd een paar sokken, haha.

Ook kreeg ik deze shampoo van Schwarzkopf mét arganolie! Ik heb 'm al een paar keer gebruikt en ik vind 'm erg fijn. Daarnaast kreeg ik een haarolie van Syoss, en deze vind ik ook heel erg fijn. Je hoeft maar een klein beetje ervan door je haar te verdelen en je haar voelt al héél zacht aan. Ik was bang dat het je haar vet maakte, maar dat valt heel erg mee! Als je maar niet teveel gebruikt.

En dan, mijn, maar mijn mening, twee leukste cadeautjes:

Ik kreeg namelijk het boek van Demi Lovato! De meesten kennen Demi Lovato als zangeres/actrice of misschien als jurylid bij X Factor, maar ze heeft ook een boek geschreven. Ik als grote fan moest dit boek natuurlijk hebben, dus ik was heel erg blij dat ik 'm kreeg. In het boek staan 365 stukjes tekst met ook 365 inspirerende quotes, die Demi door haar rehab-tijd hebben geholpen. Ik heb nog geen tijd gehad om het boek te lezen, maar dat ga ik zeker doen nu ik er de tijd voor heb! Het is meer een boek waar je wat in leest en dan weer weglegt om 'm een andere keer er weer eens bij te pakken.

Naast het boek kreeg ik ook haar nieuwste album, DEMI. Hier staan 13 nummers op waaronder hits zoals 'Heart Attack' en 'Warrior'. Ik vind al haar liedjes mooi, ik vind dit album van al haar albums zeker weten het mooiste! Mijn favoriete liedjes zijn 'Shouldn't Come Back' en 'Nightingale'.

Vier jij Sinterklaas / Kerst? Sinterklaas: wat heb je gekregen? Kerst: wat staat er op je wishlist?