Tag | 20 questions

Toen ik laatst wat blogs aan het lezen was, kwam ik een hele leuke persoonlijke tag tegen: de 20 questions tag! Oftewel een tag met 20 persoonlijke vragen, van mijn lievelingskleur tot wat ik zou doen met één miljoen. Kijk je mee?


Wat is je lievelingskleur? 
Ik vind pastelkleuren zo mooi! Maar ik hou ook van bordeauxrood en kobaltblauw. Ik kan niet echt kiezen, haha.

Wat is je favoriete nummer? 
22 vind ik een erg mooi nummer, ik ben ook op 22 april jarig dus misschien dat ermee te maken heeft?

Wat is jouw droom carrière? 
Ik zou het super vinden om van mijn hobby mijn werk te maken, dus: bloggen! Maar het lijkt me ook geweldig om later bij een tijdschrift te werken. En anders sowieso iets met media.


Waar zou je op jezelf willen wonen?
Hm, dit is echt een moeilijke vraag! Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee, wel zou ik het liefst later in een rustig dorp willen wonen, hoewel een drukke stad wel handiger is met vervoer. Wat ik wel weet is dat ik veel wit wil, maar dan wel opgevuld met veel kleurrijke accessoires, zoals je hierboven in de afbeelding ziet.

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Ik fiets het meeste, maar of ik dat nou de fijnste manier vind? Het is gratis, dat weer wel haha. Treinreizen vind ik ook fijn, maar dat doe ik niet zo vaak en dat kost daarentegen veel geld.

Wat doe je in je vrije tijd? 
Bloggen, winkelen, fotograferen, afspreken met vriendinnen, lezen en ook hou ik van films kijken.


Wat zijn je favoriete kledingwinkels? 
Ik heb vooral veel kleding van H&M en Primark, lekker origineel haha. Andere winkels waar ik ook wel eens goed slaag zijn New Look, Vero Moda, Bershka en Forever 21.

Naar welk concert zou je willen gaan? 
Ik ben vorige maand naar Birdy geweest en dat was zó geweldig dat ik daar nog wel eens naar toe zou willen. Ook zou ik ooit nog eens naar Ellie Goulding of Demi Lovato willen.

Wat is je favoriete thee smaak? 
Autumn storm van Pickwick (zie foto hieronder) is echt mijn favoriet. Ook hou ik van kersensmaak.


Verzamel je iets? 
Niet echt iets heel bijzonders, zoals postzegels. Wel verzamel ik mooie herinneringen in mijn memory jar en natuurlijk foto's!

Je slaapt niet zonder..
Ik kan echt niet slapen zonder een deken, ook al is het zomer. Verder heb ik mijn iPod naast me liggen aan de oplader, maar het is niet zo dat ik er niet zonder kan. Oké, misschien wel, maar dat is voor mijn wekker.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen? 
Ik zou bijna alles op mijn spaarrekening zetten, zodat ik er later wat mee kan doen. Voor een mooi huis bijvoorbeeld. Ook zou ik er mee willen reizen naar bijvoorbeeld New York.


Wat is je favoriete make-up merk? 
MAC en Urban Decay hebben echt prachtige make-up producten, maar aangezien dat wat te duur voor mij is, ga ik voor een betaalbaarder merk, namelijk Catrice. Over het algemeen vind ik de producten van Catrice erg fijn, zeker voor de prijs.

Wat is je favoriete seizoen?
Lente. Omdat het dan (meestal) al wel lekker warm is, maar toch niet té. Ook vind ik het altijd mooi als de bloemen weer groeien. Ik word altijd zo blij als het weer lente wordt, weg met het koude weer!

Slaap je met de deur open of dicht? 
Altijd dicht. Op de een of andere manier kan ik niet goed slapen met de deur open, haha.


Wat is je favoriete snack?
Ik HOU van fruit, als je dat echt een snack kan noemen. Echte slechte snacks van mij zijn popcorn, ijs en chocola.

Waarom ben je begonnen met bloggen? 
Toen ik klein was schreef ik altijd al heel veel en in combinatie met mijn liefde voor beauty en fashion, ben ik aan het bloggen geslagen! Ik volgde al een tijdje de blog van Vera (Camilla) en dat vond ik zó leuk dat ik destijds ook zelf een blog ben begonnen. En nu, zo'n vier jaar later en nu twee jaar IHBF, ben ik nog steeds bezig en ik vind het nog steeds zo leuk.

Heb je een abonnement op een tijdschrift? 
Nee, op dit moment niet. Ik had vroeger altijd een tijdschrift op de Penny, omdat ik zo van paarden hield. Daarna heb ik een tijdje een abonnement gehad op Girlz!, maar nu heb ik al heel lang geen abonnement meer gehad. Ik vind het ook niet zo nodig, heel af en toe koop ik een Fashionista (dat is mijn favoriete tijdschrift) maar meer ook niet.


Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Toen sliep ik!

Wat is je favoriete parfum? 
Die heb ik op dit moment niet echt, omdat mijn parfum van Beyoncé (Heat Rush) die ik voorheen veel gebruikte zo goed als op is. Het is tijd voor een nieuwe! Hebben jullie aanraders?

Alle plaatjes met de bronvermelding eronder komen van We heart it, de overige foto's heb ik zelf gemaakt. 

Dit was de tag! Mijn vraag aan jullie: wat zou jij doen met 1 miljoen euro?