5 x outfit setjes | Destroyed jeans

Mijn destroyed jeans van de Primark heb ik inmiddels al een tijdje, jullie hebben er zelfs al een outfit post mee kunnen zien. Ik vind de broek erg leuk, maar door de vele scheuren die er in zitten kan het nog best moeilijk zijn om een combinatie te bedenken waarbij niet alleen de broek opvalt, maar ook andere kledingstukken in de outfit. Daarnaast krijg je als je de broek draagt al snel dat de outfit heel stoer lijkt, en ik probeerde ook een paar outfit samen te stellen waardoor je zelfs met de broek, toch een classy outfit krijgt. 

Top H&M Broek Primark Laarzen Schoenenreus Riempje New Look Horloge Primark Ketting H&M 

De eerste outfit is heel stoer, met veel zwart in de outfit. Ook combineerde ik er (neppe) Dr. Martens bij, die elke outfit toch wat stoerder maken. Ik combineerde er een zwart riempje bij. De gouden kleur van de gesp van de riem komt weer terug in de ketting. Omdat de outfit zó stoer is heb ik er nog wel een klein girly detail er bij gedaan, zie de horloge! 

Blouse Primark Broek Primark Sandaaltjes Primark Ketting Primark Armbandjes Zelfgemaakt

Deze outfit vind ik heel leuk omdat ie' zo vrolijk is. Dit zou ik ook zo aandoen op een warme dag. De felle neonkleuren passen goed bij de simpele witte blouse- en de broek. 

Blouse Primark Broek Primark Sjaal Primark Schoenen New Look Armbandjes Claire's & Primark Nagellak ELF

Deze outfit is weer wat warmer, dus wat meer geschikt voor een wat koudere dag. Ik vind de kleur van de blouse heel goed passen bij de broek en ik vind de outfit zo gelijk meer klasse uitstralen! Gecombineerd met een grijze colsjaal en simpele schoenen maakt het de outfit wat meer baggy. Je kunt in plaats van de sjaal natuurlijk ook een ketting dragen, dat staat ook erg mooi bij de blouse. 
Blouse Primark Blazer H&M Ketting Primark Broek Primark Sandaaltjes Primark Nagellak Barry M

Mijn nude blazer van de H&M heb ik al een hele tijd niet meer gedragen, en daar moet verandering in komen! Ik vind de combinatie van de stoere broek en de nette blazer erg leuk, omdat het zo'n contrast is. Ook zie je dat de kleur van de blouse in de kleur van de nagellak terug komt, en de kleur van de blazer komt terug in de sandaaltjes. 
Crop top H&M Blazer H&M Broek Primark Schoenen Primark Armband uit Londen (souvenirwinkeltje)

En dan alweer de laatste outfit, met veel blauw. Hierbij is niet de broek de eyecather, maar de schoenen. Die zijn zo vrolijk! En de kleur van de schoenen komt ook weer goed terug in de broek- en blazer. Omdat de blauw zo sterk overkomt heb ik er een grijze crop top bij gecombineerd. 

Mijn favoriete outfits met de destroyed jeans zijn 2 & 3, welke vind jij het leukst?