Primark Swimwear & Festival collectie 2014

Het is nog niet eens zo lang geleden dat ik een bezoekje bracht aan de Primark, maar ik wil nu alweer terug! De laatste tijd zijn er namelijk twee hele leuke zomerse collecties uitgekomen, de Swimwear- en de festival collection. In beide collecties heb ik heel veel leuke kleding- en accessoires gevonden, en die wilde ik graag met jullie delen! 

PRIMARK SWIMWEAR COLLECTION 

Deze collectie hangt al iets langer in de winkels dan de festival collectie, namelijk sinds 5 mei. Op de een of andere manier vind ik de Primark steeds leuker vinden. De zomerkleding bij de Primark vond ik eerder meestal wat saai, maar in deze collectie zitten echt veel leuke items! Je vind in deze collectie niet alleen veel kleurrijke bikini's, maar ook andere kledingstukken die handig zijn voor op het strand, zoals jumpsuits en jurkjes. 

PRIMARK FESTIVAL COLLECTION

Dan naar mijn favoriet van de twee collecties, de festival collectie! Het festivalseizoen is weer begonnen en daar heeft Primark goed op ingespeeld. Ik vind deze collectie zó leuk, omdat alles lekker hippie-achtig is en vrolijk. Ook zie je veel 'lieve' kledingstukken zoals de roze- en gele jump/play suit, maar ook stoerdere items, zoals de shorts. De festival collectie ligt sinds 15 mei in de winkels. 

Ik heb geen prijzen gevonden van al deze items, maar aangezien het Primark is zullen de prijzen wel niet héél hoog liggen. 

Welke zomercollectie van Primark vind jij het leukst?