6 outfit combinaties met een maxi skirt

In de winkel twijfelde ik nog over of ik wel/niet een maxi skirt zou kopen, maar nu ben ik helemaal om! Ik heb die van mij nog niet heel lang, maar ik heb de rok toch al aardig vaak gedragen wanneer het warm was. Aangezien maxi skirts door sommigen (en om eerlijk te zijn, ik ook) best moeilijk vinden om te combineren, leek het me leuk om zes outfit setjes ermee samen te stellen. Hopelijk doen jullie op deze manier inspiratie op!

Crop top | New Look 
Maxi skirt | Primark
Ketting | Primark
Sandaaltjes | Primark

Deze eerste outfit is heel kleurrijk en daarom perfect voor de zomer! Ik vind de kleur van de maxi skirt erg gaaf, maar omdat het één effen kleur is vind ik 'm leuk om de rok met een/meerdere druk(ke) item(s) te combineren. Dat deed ik deze outfit met een crop top. Ik vind de combinatie heel gaaf!

Trui | H&M
Maxi skirt | Primark
All Stars (neppe) | New Look
Ketting | Primark
Nagellak | Nabi

Wanneer het wat kouder is, kun je ook nog prima een maxi skirt dragen! Daarom heb ik ook een setje gemaakt met een wat warmer kledingstuk, deze trui. Het is niet een hele dikke trui, maar wel fijn om aan te doen als het net wat kouder is. Of je doet 'm later op de dag aan, als je het koud krijgt! Om de outfit iets specialer te maken combineerde ik er een statement ketting bij en een lakje in een soortgelijke kleur als de maxi skirt. 

T-shirt | H&M
Maxi skirt | Primark
All Stars (neppe) | New Look
Riempje | hoort bij de maxi skirt
Armbanden | Claire's en zelfgemaakt
Ketting | H&M

Dit t-shirt is van mijn zusje, en ik vind 'm zo mooi! Het shirt is heel simpel, maar ik vind het detail van de spikkeltjes erop erg leuk. En ik vind de lichtgrijze kleur heel leuk afsteken bij de kleur van de maxi skirt! Ook hierbij maken de accessoires de outfit af. 

T - shirt | Vogue tijdschrift
Maxi skirt | Primark
Biker jacket | H&M
Sandaaltjes | Primark
Ketting | Primark

Een wit (of andere kleur) shirt past natuurlijk altijd wel bij een maxi skirt. Bij zo'n effen kleur maxi skirt is het extra leuk als je er een shirt bij combineert waar een leuke quote of tekst op staat. Zo deed ik dat met mijn Vogue shirt, die alweer één jaar geleden bij het tijdschrift zat. Om de outfit iets stoerder, maar ook warmer te maken, combineerde ik er een biker jacket bij. Deze outfit zou je goed vanavond kunnen dragen, wanneer Nederland weer moet spelen (WK voetbal!), niet alleen door de kleur van de rok maar als je goed kijkt staat er in de 'o' van Vogue ook 'Nederland'. Leuk detail! 

Blouse | Primark
Vest | H&M
Maxi skirt | Primark
All Stars (neppe) | New Look

Deze outfit is erg simpel. Bij het opruimen van mijn kast kwam ik laatst deze vest weer tegen. Door de streepjes is ie' wel erg druk en daarom heb ik de rest van de outfit vrij simpel gehouden. 

Play suit | Primark
Maxi skirt | Primark
Spijkerjas | Primark
Sandaaltjes | Primark

Een maxi skirt hoef je natuurlijk niet alleen maar met een top te combineren, het kan ook met een playsuit! Ik vind de print van deze playsuit erg leuk. De bovenkant van de play suit staat wat bol zodat het heel leuk is om 'm te combineren met, bijvoorbeeld, een maxi skirt! 

Welke outfit vind jij het leukst?