Laat de zomer maar beginnen!

Het is vandaag 21 juni en dat betekent dat het vandaag de eerste officiële dag van de zomer is! Hoewel je het vandaag niet bepaald aan het weer kunt merken, is het toch echt zo. En ik dacht, als je het buiten niet kunt merken, dat moet het maar binnen! Daarom zocht ik zomerse plaatjes op, waar ik in ieder geval heel vrolijk van werd. Hopelijk jullie ook!

 Bron foto's: weheartit.com

Het noorden heeft dit jaar heel vroeg vakantie, en dat betekent dat ik al bijna zomervakantie heb! Het is al meer dan één week geleden dat ik mijn laatste lesdag had, en afgelopen woensdag was alweer de laatste dag van de tentamenweek. Door het vele leren ben ik daarom de afgelopen dagen ook niet echt toegekomen aan het schrijven van artikelen, zoals ik al had gezegd in een vorig artikel. Ik heb trouwens al bijna al mijn cijfers van de tentamenweek binnen en die zijn verbazingwekkend aardig goed, iets wat ik niet had verwacht! Ik ga  trouwens over naar 5 Havo, dat wist ik ook al voordat ik begon aan mijn laatste tentamenweek (tenzij ik alles verpestte dan, haha). Mijn examenjaar alweer, spannend! 

Ik heb echt heel veel zin in de zomervakantie. Dit jaar gaan we (waarschijnlijk) naar Zuid-Frankrijk (Marseille), omdat daar een vriend van mijn vader woont. Ook reizen we door naar Cannes en Saint-Tropez, aah zo leuk! Daarom zitten er van die plekken ook een paar foto's tussen (hierboven). Verder heb ik ook veel zin om elke dag met mijn blog bezig te zijn, en even niet met school. :)

Wanneer heb jij vakantie? En ga jij ook op vakantie? Zo ja, waarheen? Ik ben benieuwd :)