New in | Oorbellen van H&M

Laatst bij een bezoekje aan de H&M (na een hele lange tijd!) stuitte ik op deze oorbellen van de H&M. Normaal zouden de oorbellen me niet zo zijn opgevallen, maar toen ik zag dat ze nog maar €1 waren, kon ik ze niet laten liggen.

Op de een of andere manier heb ik de laatste tijd niet meer echt oorbellen gedragen. Simpelweg omdat ik er niet aan denk of dat ik er te weinig tijd voor heb in de morgen. En als ik dan oorbellen draag, ga ik altijd voor oorknopjes, omdat ik daar geen last van heb. Toch wilde ik deze oorbellen graag meenemen omdat ik ze zó mooi vind. Ik vind de pastel kleurtjes heel erg tof, de roze- en mintkleur zijn ook kleuren die ik de laatste tijd vaak draag. 

De oorbellen zijn dus totaal iets nieuws voor me, want als ik ze één jaar geleden in de winkel had zien liggen voor €1, had ik ze echt niet meegenomen. Ik vind de oorbellen nu wel iets hebben, ze zijn ook zo cute!

Wat vind jij van de oorbellen? En wat is jouw laatste aankoop?