Mijn skater skirts

Ik heb het al veel vaker gezegd op mijn blog, maar oh wat hou ik van skater skirts! Ze zijn niet alleen heel leuk, ze staan ook nog eens heel mooi omdat ze zo hoog zitten (en daardoor je heupen bedekken!). Op dit moment heb ik vier skater skirts, maar ik verwacht in de toekomst nog meer aan te schaffen. Het fijne aan rokjes is dat je ze zowel met koud als warm weer kunt dragen, in de winter met een dikke panty en in de zomer met blote benen! Op dit moment zie je ze ook overal in de winkels, vooral met een zomerse print erop. Kijk je mee naar de skater skirts die ik heb?

 Deze skater skirt kocht ik als eerste, een simpele zwarte! Ik kocht 'm iets minder dan een jaar geleden bij de New Look (zie shoplog). Deze draag ik toch wel het vaakst, omdat je 'm overal wel bij kan combineren!

Mijn tweede skater skirt kocht ik een paar maanden later, ook bij de New Look! Ik vind de print van dit rokje echt geweldig. Bij het rokje zat ook nog een bruin riempje, wat ik er ook erg mooi bij vind staan.

Mijn skater skirts aantal bleef een hele tijd op twee staan, maar sinds een tijdje heb ik weer twee nieuwe! Deze vrolijke skater skirt met bloemen kocht ik in Londen (Oxford Street) bij de Forever 21. Dit is mijn vrolijkste skater skirt, en daarom draag ik 'm ook het liefst als het lekker weer is. En daarnaast heb ik er natuurlijk heel veel leuke herinneringen aan in Londen. :)

Mijn prachtige petrolkleurige skater skirt kocht ik begin vorige maand bij de Primark. Ik vind de kleur zó mooi. Deze rok heeft een andere stof dan de andere skater skirts die ik heb, deze is ook het warmst.

Wat vind jij van skater skirts?