Amsterdam

Wat ging deze week vakantie toch snel. Maar ik heb me zeker vermaakt! Ik ben naar de film Pijnstillers (de nieuwe boekverfilming van Carry Slee) geweest, een herfststorm meegemaakt tijdens het outfit foto's maken met een vriendin, en gisteren ben ik naar Amsterdam geweest. Ik was er al meerdere keren geweest, maar die keren bestonden bijna alleen maar uit het winkelen. Toen ik er gisteren met mijn moeder en zusje was, hebben we naast het winkelen ook veel andere plekken gezocht. Gelukkig was het heel mooi weer én had ik mijn camera mee, dus ik heb veel foto's kunnen maken! Kijk maar mee hieronder. 

Wat is Amsterdam toch een mooie, fotogenieke stad. Vanaf het centraal station liepen we eerst naar de Dam om vervolgens naar Madam Tussauds te gaan. Daar was ik ook nog nooit geweest, ik vond het heel leuk! Vervolgens hebben we natuurlijk een bezoekje gebracht aan de Forever 21, want die kun je toch niet voorbijlopen als je in Amsterdam bent? Vervolgens liepen we langs de negen straatjes en belandden we uiteindelijk bij de Leidsegracht, waar we natuurlijk even op het bankje van The Fault in Our Stars hebben gezeten. Daarna liepen we door naar het Rijksmuseum. Daar zijn we niet in geweest, maar we zijn er wel achter geweest, bij de letters met I Amsterdam. Ook daar was ik nog nooit geweest, dus dat vond ik ook heel bijzonder om in het echt te zien! Daarna liepen we weer helemaal terug naar het centraal station.

Wat vind jij het mooist in/aan Amsterdam?