Terugblikken op oude outfits

Oh, wat heb ik een plezier gehad met het maken van dit artikel! Je wilt niet weten hoe vaak ik heb gelachen om een outfit van 'vroeger'. Het leek me leuk om in de drie jaar dat ik op IHBF blog, outfit foto's op te zoeken van drie/twee jaar geleden. Het is wel zo dat ik destijds veel minder outfits plaatste dus daarom zijn het er niet zo veel, maar genoeg voor leedvermaak!

Helemaal bovenaan zie je een outfit die ik droeg naar een schoolfeest in de eerste klas. Toen liep iedereen (en ja, om eerlijk te zijn, ik droeg het ook vaak) zo'n strak rokje. Hier draag ik ook mijn eerste blazer, ik weet nog hoe onwijs blij ik daarmee was! Inmiddels past ie' al niet meer, maar wat een mooie tijden heb ik daarmee gehad! Wauw, en wat zit mijn haar hier anders. 

Links onderaan zie je een foto die ik heb bijgesneden. Dit droeg ik naar een klassen avond, ook in de eerste klas. Ik was toen al helemaal weg van tube sjaals, dit was mijn eerste. Ik combineerde de sjaal met een zwarte simpele top (die ik toen ook heel vaak droeg!). En zie ook mijn oorknopjes! Volgens mij stond er iets in de trant van 'I love you' op. Dit is zeker niet  de ergste outfit die er bij zit, ik zou het zo ook nog wel kunnen dragen. Oké, behalve de oorknopjes dan. 

De laatste outfit die je ziet in deze collage, hm.. Wat moet ik er over zeggen? Ver-schrik-ke-lijk. Sowieso is de short te lang en zit ie' ook heel erg raar. De panty is net iets te dik (het lijkt net een zwarte broek onder de short!) en de grijze schoenen bij de zwarte panty gecombineerd ziet er ook niet uit. 

Deze outfit kan ik me nog heel goed herinneren, dit was namelijk de allereerste outfit die online kwam op IHBF! Dit droeg ik in de tweede klas. Ik weet nog dat ik de rok zó leuk vond. Hier zie je ook goed hoe de kwaliteit van mijn outfit foto's veranderd is. 

Jaaa, daar zie je mijn blazer weer! Opzich vind ik deze outfit nog wel redelijk, alleen vind ik de blouse niet zo mooi. Ik heb 'm nog steeds en ik draag 'm nog ieder jaar met Koningsdag, maar niet voor 'normaal'. Ik vind de combinatie van de grijze blazer en de oranje blouse ook niet zo geslaagd. En dan het zwarte hemdje wat onder de blouse uitkomt, vreselijk. En ook zo fabulous dat je op de tweede foto op de achtergrond een container ziet... 

Deze foto plaatste ik zo'n drie jaar geleden op Instagram. Volgens mij was dit een outfit die ik droeg op mijn verjaardag! Ik was toen helemaal weg van mijn zwarte Vans en deze Amerikaanse vlag sjaal. Ik zou het nu echt niet meer zo dragen, maar dit is toch wel heel erg leuk om terug te zien.

Deze outfit plaatste ik eens in een artikel met drie outfits met deze roze broek. Ik combineerde toen dit bloemen jurkje (ja jurkje! Ik deed 'm gewoon in mijn broek) met de broek. Deze outfit vind ik nog best leuk, lekker zomers. En de oorbellen vind ik nog steeds prachtig!

Deze outfit droeg ik toen ik met Jessy en Romy afsprak. Aan het einde van de dag maakten we outfit foto's op het station in Groningen en dit zijn de foto's! Ik vond mijn outfit die dag volgens mij erg leuk, maar als ik er op terugkijk.. De combinatie van de nude blazer, de stipjes top en de mint kleurige broek vind ik nog wel gaan, maar het is niet mooi met de bruine schoenen eronder. En hoe ik ook sta! Vreselijk. 

Dit is ook een Instagram foto, vandaar de kwaliteit. En alweer een outfit met mijn strakke rok! Deze outfit vond ik destijds erg leuk, en dat vind ik nu ook nog. Niet dat ik het weer zo zou dragen, maar ik vind de combinatie erg tof.

Dit was een outfit die ik fotografeerde toen ik net dit broekje had gebleekt. Eerst was ie' helemaal roze en toen had ik er een soort van ombre effect van gemaakt. Dat mislukte wel een beetje (zoals je op de foto's wel kunt zien), maar ik was er blij mee! Op zich vind ik de outfit nog wel gaan, maar ook hier is de panty wat te dik. 

Deze outfit vind ik ook best leuk! Niet dat ik 'm nu zo weer zou dragen, maar voor toen was ie' leuk. De top had ik toen zelf opgeleukt met transferpapier.Ik vind het riempje om de rok ook tof staan.

Dit is de outfit die ik droeg toen we - drie keer raden! - de Eiffeltoren bezochten. Ik droeg een short met aztec print, die ik destijds heel tof vond maar nu ik er op terugkijk stond ie' niet zo mooi. Ach ja. Ook droeg ik hier mijn nieuwe denim gilet, die ik afgelopen zomer nog aan heb gehad! *zie mijn outfit in Cannes*

Hier had ik net mijn rode broek. Grappig om te zien, want deze draag ik, zo'n twee jaar later, nog regelmatig. Deze outfit zou ik ook zo weer aandoen, ik vind 'm heel leuk! De cowboy laarsjes heb ik nog steeds, maar ik heb ze al heel lang niet meer aangehad. Dat kan ik wel weer een keer doen.

Nog een outfit met mijn rode broek. Deze combineerde ik met mijn gilet, die net ook al voorbij kwam. Ook draag ik hier mijn (destijds nieuwe) enkellaarzen met studs. Deze draag ik nog steeds! Deze outfit vind ik ook wel geslaagd, alleen vind ik de ketting wat jammer. Die zit naar mijn mening net wat te hoog.

En dan alweer de laatste 'oude' outfit die ik heb kunnen vinden. Deze short kocht ik ooit op een markt in Groningen, maar ik heb geen idee hoe ik dat ooit heb kunnen doen. Wat had ik toen met zulke lage shorts?

Vond je het leuk om mijn outfits van de afgelopen jaren terug te zien? En heb je een favoriet?