OOTD | So Minty

In mijn laatste shoplog liet ik mijn nieuwste kledingaankoopjes al zien. Een van die aankoopjes was een mintkleurige broek, die ik al een tijdje op het oog had. Ik kocht 'm bij H&M voor maar €19,95, echt een koopje dus! Ik vond het in het begin wel wat moeilijk hoe ik deze broek kon combineren, maar uiteindelijk vind ik 'm zo best goed gelukt. Ook kocht ik een American Flag sjaal, waar ik zó blij mee ben! Hij past misschien niet helemaal bij de mintbroek, maar in dit colour blocking seizoen mag alles, toch? Kijk maar mee op de volgende pagina nog naar wat foto's.

Zwart basic hempje @H&M - Mintkleurige broek @H&M - Zwart vestje @H&M - Sjaal @Dooley - Laarsjes @Schoenenreus

Volgens mij zeg ik het bij ieder outfit artikel wel: veel H&M! Maargoed, wat vinden jullie ervan? De mint broek van H&M zit echt héerlijk, die ga ik de komende tijd vast nog veel dragen. Net zoals de sjaal, die trouwens perfect is voor dit weer. Niet te warm, maar ook gelukkig niet te koud.

Wat vinden jullie van deze outfit? En weten jullie nog leuke manieren om mijn mint broek te combineren? Ik ben benieuwd!