Outfit / boots with studs


Weer een outfit vandaag, dat is lang geleden! Deze outfit bestaat uit kleding die jullie nog niet eerder hebben gezien op mijn blog, ze zijn namelijk allemaal vrij nieuw! Ik ben vooral heel blij met mijn (nog redelijk) nieuwe laarzen. Het zijn namelijk echt van die zwarte boots en dan met studs! Love <3 Ook stond een bordeauxrode broek al een tijdje op m'n wishlist, en een tijdje geleden kocht ik 'm dan eindelijk. Verder zie je ook nog een nieuwe blouse, deze heb ik op vakantie gekocht.



De foto's zijn gemaakt door mijn zusje, dus dit keer zie je ook een paar andere plekken. Deze outfit is eigenlijk best simpel, maar toch vind ik 'm heel erg leuk door de laarzen en de blouse. De mouwloze blouse is voor nu wat te koud, maar je kunt 'm ook prima dicht dragen met een blazer erover (zoals ik nu ook aan heb, haha).

Zwart hemdje @H&M - Bordeauxrode broek @H&M - Spijker blouse @Bershka - Laarzen @Ziengs - Ketting @H&M - Ring @H&M  - Armbandjes @Souvenirwinkeltje in Parijs en onbekend

Ik hou van deze outfit, omdat ie heel simpel is, maar toch lekker warm (behalve de blouse misschien, maar die kun je ook gewoon vervangen voor een blouse met lange mouwen) en toch leuk. Ik ben helemaal in love met mijn nieuwe schoenen, dus die zien jullie de komende tijd vast nog veel vaker verschijnen in outfits.

Wat vinden jullie van mijn outfit en mijn 'nieuwe' items?