Nails / glitters in the dark


Vandaag weer eens een NOTD! Afgelopen week had ik met de herfst/winter in mijn gedachten weer eens zin in iets donkers op mijn nagels (want, dat laten we natuurlijk achterwege in de zomer). Ik wilde niet mijn nagels alleen pikzwart hebben (nee, dat hoeft van mij dan ook al weer niet), dus wat glitters eroverheen mocht ook wel. Ik probeerde het voor de gein, maar eigenlijk vind ik het best leuk geworden! Het is heel simpel, maar toch leek het me wel leuk om 'm even aan jullie te laten zien.


Foto gemaakt met iPod en bewerkt met Instagram


Voor de nagellak gebruikte ik een normaal zwart lakje van Miss Sporty (zonder naam volgens mij) die ik ergens vorig jaar kocht, want zwart is natuurlijk een kleur die niet kan ontbreken in je stash! Het glitterlakje van NYC (in 276 Big City Dazzle) kocht ik ergens in het begin van het jaar, bij een 1+1 actie bij Kruidvat. Dit lakje hebben jullie ook al een keer eerder in een blogpost gezien. Het glitterlakje is (volgens mij) niet meer verkrijgbaar, het lakje van Miss Sporty weet ik zo niet.


Het weer zat niet echt mee toen ik de foto's maakte; dus vandaar de kwaliteit van de foto's ook niet echt. Bij het maken van de foto's van de swatches begon het ineens keihard te regenen, balen! Maar desondanks kun je het effect van de glitters wel goed zien, mooi toch? Lijkt net de donkere hemel met honderden lichtjes, misschien wat overdreven maar toch wel erg mooi om zo te zien op je nagels.

Ik zei het ook al een keer eerder in een andere blogpost, maar wat ik zo fijn vind aan dit glitterlakje van NYC, is dat het de glitters op je nagels heel goed verdeeld. Bij veel glitterlakjes die ik heb zitten er meer glitters in dan de lak zelf, en daarom zijn de glitters dan vaak niet goed gescheiden op je nagels. Bij dit lakje is precies het tegenovergestelde, de glitters zijn goed gescheiden en dat lijkt zoveel mooier!

Het zal nog wel een hel worden met het er af halen, maar nu kan ik nog even genieten van de glitters. Vergeet sowieso de basecoat (voor gele nagels, want die krijg je zeker bij zwarte nagellak als je er geen basecoat onder doet) en topcoat (voor het langer blijven zitten van de nagellak) niet!

Wat vinden jullie van deze combinatie op mijn nagels?