Sneak Peek of My Life #6



New shoes!

Het is weer tijd voor een nieuwe Sneak Peek of My Life! Vandaag nummertje 6, met weer allemaal foto's die ik met mijn iPod heb gemaakt en bewerkt met Instagram om te laten zien wat ik de laatste tijd zoal heb gedaan. Er zitten ook nog een paar vakantiefoto's tussen (niet alle, maar een deel ervan), omdat ik die foto's nog niet aan jullie heb laten zien. Ik ga er geen apart artikel meer over maken, aangezien het al lang geen vakantie meer is, maar wel laat ik de mooiste foto's even snel zien. Veel plezier met kijken!



Paris vanaf de Notre Dam | Safari lakjes binnen! | Pancake in Parijs


NOTD met Oh My Gosh mini lakjes | Op de camping in Parijs, waar we naast de Seine stonden! | Paris souvenir armbandjes

Milka Oreo in Frankrijk: yum! | The Hunger Games eindelijk op DVD! | Zelfgemaakte aardbeiensmoothie! <3

Zelfgemaakte scrabble ring | School begint weer, dus het boeken kaften begint weer... Maar met vrolijke kleurtjes kaftpapier en tape van de Hema kom je een heel eind ;-) | Snorrensjaal binnen van Sans-Online! 

Pink! | Nature | Op een bootje varen

Nog meer water! ^^ | Nieuwe sieraden van Claire's, van mam gekregen! #sweet | Een meisje uit mijn klas kan zo mooi vlechten!  

Rainbow | Hele mooie wolken! | Broodje gezond na het sporten, heerlijk!

Like zwarte nagels met glitters! | Fieten, fietsen... | Donut on a lazyyyyy day

Hopelijk vonden jullie het leuk om de foto's te zien! Vanaf nu komt er gewoon weer om de twee weken een Sneak Peek of My Life artikel online. Heb jij de afgelopen tijd nog wat leuks gedaan?