Paris, I love you: random pictures


Een paar foto's van mijn vakantie in Frankrijk (met o.a. Parijs) hebben jullie al in een ander artikel kunnen zien, maar toen ik gisteren weer even door de foto's van Parijs keek, kon ik het niet laten om deze ook zomaar aan jullie voorbij te laten gaan. Want, naast de 'belangrijkste' dingen in Parijs heb ik ook heel (heel heel heel) veel random foto's gemaakt in Parijs. Je kijkt om je heen met al die drukte en dan is het vaak met mooie dingen al snel klik klik klik klik. En je kijkt thuis, op de computer of laptop, welke foto's slecht zijn en welke goed, maar dat is zó moeilijk! In ieder geval, in dit artikel weer een paar foto's die jullie nog niet hebben gezien, maar toch op hele mooie plekken in Parijs genomen zijn. Het zijn van die hele kleine details, die je bijna vergeet maar toch prachtig zijn.



Verkeersbord (vol met stickers en plaatjes) met op de achtergrond de Notre Dam


Parkje bij de Notre Dam


De Seine met rechts de achterkant van de Notre Dam


Heeeel veel sloten


Bij het Louvre


Macarons in het Louvre (ik wist dus helemaal niet dat er in het Louvre ook een heel groot winkelcentrum zat,  haha ^^) <3


Ook in het Louvre, leuke souvenirspulletjes! Zie dat telefoonhoesje, wauw <3 Er waren ook allemaal hoesjes met Vans zool (dus deze bijvoorbeeld), maar ze waren helaas allemaal voor de iPhone, zo jammer! Maar om naar te kijken is natuurlijk ook niet erg ;-)


In Mont Martre, ook een prachtig schilder plaatsje (met een heeel mooi uitzicht)


Weer in Mont Marte, en ik word getekend! Wel beetje jammer dat ik hier zo raar op sta, haha ^^


Bij de Eiffeltoren


Voor de Eiffeltoren! ^^


De Eiffeltoren met lampjes: wauwie <3! We waren al op de terugweg naar de auto toen ineens iedereen 'ooooh' zei, en toen we achterom keken zagen we dit. Zó. Mooi. <3


Ik kan nog wel een tijdje doorgaan met foto's van Parijs, het is echt heerlijk om al die foto's nog eens te bekijken en alles weer opnieuw te herbeleven, wauw! Het lijkt ook allemaal al zo lang geleden dat ik in Parijs was, en ik wil weer terug, NUUU! Gelukkig maken de foto's heel veel goed! 

Ben jij al eens in Parijs geweest en herken je daarom een paar dingen of misschien wel alles? Zo nee, kijk jij nog wel eens foto's terug van je vakantie om alles opnieuw te 'herbeleven'? 

Foto's zijn allemaal door mij gemaakt (behalve waar ik zelf opsta), dus kopieer niet zomaar foto's zonder toestemming!