Goodiebag bloggersmeeting!



Yay, de goodiebag van de bloggersmeeting! Jessy en Romy hadden voor de high-tea van afgelopen zondag weer een hele leuke goodiebag samen gesteld. Deze hebben we samen uitgepakt onder de high-tea (veel leuker dan 'm pas uit te pakken erna (wat eigenlijk zo hoort), haha!). In het filmpje hierboven laat ik 'm nog eens zien, aan jullie. Ik ben heel erg blij met de spulletjes die er in zitten, vooral de kruis ketting, de maskers van Montagne Jeunesse (en +1 voor de uitspraak in het filmpje) en het lakje van Pupa. Maar, eigenlijk ben ik het met alles blij. Onder de foto nog even alle webshops op een rijtje waar de producten van weg komen.

Foto gemaakt door Sanne

Mint oorbellen: Odetti - blauwe armband: Sweetest Design - maskers + het tasje: Montagne Jeunesse - testers in zakjes: Time4Beauty - Pupa lakje + testertjes van Payot: Pupa - handcrème: Rebro Cosmetics - kruis ketting: Sieradenkistje   

Als je op de naam van de webshop klikt, kom je er ook terecht. Daar kun je natuurlijk ook de producten (behalve de testertjes) vinden die in de goodiebag zaten. Dus als je ergens benieuwd naar bent, kan ik je aanraden om er een kijkje te nemen! Als jullie van een product per se een review willen zien, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Dan ga ik er mee aan de slag! 

Wat vinden jullie van de inhoud van de goodiebag?