Vlog: high-tea-en met bloggers!



Degene die me volgen op Twitter hebben het vast al gezien, zondag was er een bloggersmeet in Nijmegen! Iedereen nam wat lekkers mee en zo konden we een heerlijke high-tea houden. Naast lekker eten hebben we ook veel gekletst, gevlogd, foto's gemaakt, ballonnen met helium opgemaakt (kijk vanaf 3:15 als je dat wilt zien!) en meer. Ik moest met Floor wel drie uur heen- en terug reizen, maar we hadden het er zeker voor over.

Ik heb nog geen foto's (alleen van mijn iPod), maar wanneer ik die heb krijgen jullie die natuurlijk te zien in een verslag. Hieronder zie je de namen van de bloggers die er waren, en als je op hun naam klikt ga je naar hun blog. Bekijk hun blog allemaal even, ze zijn allemaal heel erg leuk!

Floor - Luna - Romy - Jessy - Veronique - Janne - Florence (geen blog) - Esmée - Sanne