Mijn Catrice stash!

De laatste twee jaar heb ik redelijk veel make-up producten van Catrice gekocht en daarom leek het me wel leuk om dit aan jullie te laten zien. Dit is tevens ook de eerste keer dat ik een stukje van mijn 'stash' laten zien, hopelijk vinden jullie het leuk!

Alles samen

Ik heb de producten verdeeld in verzorging, gezicht, wangen, ogen en nagels. Kijk maar mee!

Van de categorie 'verzorging' heb ik maar één product van Catrice. Namelijk deze primer (waar ik onlangs nog een review over heb geschreven, klik hier om die te lezen) die ik heel erg fijn vind. Zeker een aanrader, ook omdat tótaal niet duur is!

Ik heb 3 gezichtsproducten van Catrice: twee poeders en een concealer palette. Zoals je kunt zien heb ik de poeder al voor de tweede keer gekocht (omdat ik de andere had laten vallen, maar die heb ik alweer gemaakt met alchohol zoals je kunt zien) en ook gebruik ik al mijn tweede concealer palette. 
  •  Catrice Concealer Palette - geen naam
  • Catrice Compact Powder - 110 Light Beige
  • Catrice Skinfinish Compact Powder - 010 Transparent
Ik vind de blushes van Catrice héel erg fijn, ze hebben vaak een mooie pigmentatie en ook de verpakking vind ik altijd géweldig. Ook ben ik te spreken over de hoeveelheid gram in de blushes. Zo heb ik 030 Pink Grapefruit Shake (de helemaal linkse) al súperlang, maar er is nog geen pan te bekennen!
  • Catrice Defining Duo Blush - 030 Pink Grapefruit Shake
  • Catrice Nymphelia Unbeleaf'able Blush - C01 Dancing Nymph
  • Catrice FeMALE Cream To Powder Blush - C01 A Woman's World
Terwijl ik dit typ, bedenk ik me dat ik een heel belangrijk product bij dit 'onderdeel' ben vergeten. Namelijk het Berlin palette van de LE Big City Life! Dat komt omdat ik 'm opberg op een andere plek omdat ie zo groot is, oeps... In Ieder geval, bij 'ogen' horen o.a. deze twee Allround mascara's (ik heb de normale versie en de waterproof versie) die ik beide echt suuu-uuperfijn vind. Daarnaast zie je een heel oud oogschaduwpalette (met prachtige kleurtjes en pigmentatie, dat wel!) en een gel eyeliner (die ik nooit gebruik (haha) omdat ik vind dat eyeliner me zo streng maakt).
  •  Catrice mascara's - Geen naam, het is er afgesleten...
  • Catrice Gel Eyeliner - 010 Black Jack with Black Jack
  • Catrice oogschaduwpalette - 050 Spring Awakening
En dan het laatste onderdeel, nagels! Ik heb héel veel nagellakjes van Catrice, want ik vind de lakjes van Catrice echt geweldig: professionele verpakking, ze lakken goed, mooie kwastjes én leuke kleurtjes! Ik heb er maar liefst 16 lakjes met daarvaan eentje dubbel...

  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 030 Meet Me At Coral Island
  • Catrice Ultimate Nudes - 050 Moulin Rouge Light
  • Catrice Ultimate Nudes - 060 Mona Lisa Is Staring Back
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 120 Plum Play With Me (dubbel)
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 200 From Dusk To Dawn
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 210 Just Married
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 300 Be My Millionaire
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 310 I See Through You
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 360 Raspberry Fields Forever
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 420 Dirty Berry
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 440 I Wear My Sunglasses At Night
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 540 Am I Blue Or Green?
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 560 Rusty But Sexy
  • Catrice Ultimate Nail Lacquer - 590 Jade Is Not My Name
En dat was mijn Catrice stash al weer! Catrice behoort tot een van mijn beste budgetmerken, en dat blijft ook nog wel een tijdje zo, denk ik. Wat vinden jullie van ´Catrice´ en hebben jullie er veel producten van? En daarnaast: zouden jullie het leuker vinden om zo´n stash artikel te zien van een bepaald soort merk?